1. Problem badawczy
W dzisiejszych czasach praktycznie każdy z nas może tworzyć
muzykę. Rozwój technologiczny ułatwił nie tylko kwestię promocji, ale także samego
wykonawstwa. Zapotrzebowanie społeczne jest tak szerokie, że bardzo łatwo
znaleźć szczelinę, którą uzupełnilibyśmy swoją twórczością znajdując pewne
grono fanów.
Muzyka stanowi poniekąd życie i powietrze każdej osoby z naszej
grupy. To głównie wpłynęło na podjęcie przez nas właśnie tego tematu. Zastanowiło
nas jednak w jaki sposób wykształcenie muzyczne wpływa na dalszą karierę i czym
różni się ona od osób, która takowego wykształcenia muzycznego nie uzyskały.
Czy wpływ kompetencji ma jakieś znaczenie w ich późniejszej komunikacji?
Chcieliśmy ograniczyć się do muzyków, zespołów, których
głównym medium promocji jest internet. Stanowi on bowiem w pewien sposób
wyrównaną szansę dotarcia do słuchaczy dla obu grup.
2. Podstawa
teoretyczna
Taaak…
3. Pojęcia kluczowe
·
kompetencja muzyczna
·
amatorstwo
·
komunikacja
4. Metodologia
Metodą jaką wybraliśmy były badania jakościowe. Zakładają
one bowiem, że” wiele spraw lepiej bada się poprzez dogłębne zrozumienie
rzeczywistości w oczach aktorów społecznych danej zbiorowości”. To zdanie
dokładnie oddaje podejście naszej grupy do tego zadania. Chcieliśmy poprzez badania
terenowe, wywiad, czy obserwację uczestniczącą wgłębić się i poznać środowisko,
aby potem móc wyciągnąć jakieś wnioski.
5. Metoda
Metodą jaką chcieliśmy obrać był przede wszystkim wywiad i
obserwacja uczestnicząca. Zestawienie odpowiedzi, pytań i podejścia naszych „muzyków”.
Chcieliśmy ten sposób wyłapać różnice i podobieństwa .
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz